https://yonderstore.com.tr sitesinden oluşturulan siparişlerin İptal, İade ve Değişim işlemlerinde aşağıdaki süreçler takip edilmelidir.

1- Sipariş İPTAL İşlemleri ;

    1.1- Müşteri oluşturduğu Sipariş “Kargoya verildi” aşamasına gelene kadar Müşteri tarafından “HESABIM” sayfasından ilgili siparişini iptal edilebilir.

    1.2- Müşteri İptal işlemini onayladığı anda yaptığı ödeme durumuna göre (K. Kartı Tek çekim, K. Kartı Taksitli…. vb.) sistem tarafından sipariş ücreti, herhangi bir ücret kesintisi olmadan alış veriş yapılan Kredi Kartına gönderilerek iptal işlemi tamamlanmış olur.

     2- Sipariş İADE İşlemleri ;

          2.1- Müşteri oluşturduğu siparişi teslim aldığı anda iade süreci başlar. Siparişin iade süreci; siparişin    kargo tesliminden itibaren 14(On dört) gündür.

           2.2 - Kıyafet Set İadesinde Uygulanacak Prosedür;

                    1-Kıyafet Set siparişi indirimli bir kampanya siparişi olduğu için, iade taleplerinde set içindeki ürünler toplu olarak iade edilmelidir.

                    2- Kıyafet Seti içinden herhangi bir yada birkaç ürünün parçalı şekilde iadesi söz konusu değildir.

                   3- Set içindeki ürünlerden parçalı iade kabul edilmemesine rağmen müşteri parçalı iade gönderirse bu ürünler depo tarından kabul edilmeyip kargo masrafları müşteriye ait olacak şekilde müşteriye geri gönderilir.

                   4- Kıyafet Set siparişi iade taleplerinde set içindeki ürün sayısı ile ürün başı 30 TL kargo bedeli çarpılarak oluşacak Toplam kargo ücreti alınır.

                   5- Toplam kargo ücreti ödemesi Müşteri tarafından ödeme sayfasında gerçekleştirilir.

                   6- Ödemeden sonra sistem tarafından iade ürünlerin gönderimi için; İade kodu, Depo Adı ve anlaşmalı olunan Kargo adı bilgileri  verilir.

                   7- Sistemin verdiği İade Kodu, Kod oluştuktan itibaren 14(On dört) gün geçerlidir. Bu süre sonrasında Kod geçerli olmayacaktır.

                   8- Müşteri en yakın ilgili Kargo firmasına giderek Kargo firmasına iade kodu ile ürünü teslim eder.

                   9- Sistemin verdiği kodu kullanmadan gönderilecek tüm iade paketleri depo tarafından kabul edilmeyecek olup, bu paketler kargo masrafları müşteriye ait olacak şekilde müşteriye geri gönderilir.

                  10- İade kodu ile depoya gelen iade ürünler depoya ulaştıktan sonra iade ürün talepleri 14(On dört) gün içerisinde iade ürün kontrol departmanı tarafından;

                     - İade talebi ile gelen Paket içindeki ürün Sayısı kontrolü,

                    - Üründe bulunan Yaka Etiketi ve Barkodu yırtılmış mı kontrolü,

                    - Ürünün Kullanılıp kullanılmadığı kontrolü,

                    - Ürünün Yıkanıp yıkanmadığı kontrolü,

 vb. kontrolleri yapılarak ürünlerin tekrar satışa uygun ise Müşterinin ilgili Set ile ilgili iade talebi onaylanır.

                 11- Depo tarafından Onaylanan İade talebi sistem tarafından finans/muhasebe birimine aktarılır.

                 12- Finans/muhasebe birimi, onaylanan ürün iadesi ile ilgili ödeme durumlarına göre(kredi kartı tek çekim, kredi kartı taksitli … vb.) ilgili bankadan geri ödeme yapılır.

                 13- Depo kontrollerinde iade talep edilen ürünler tekrar satışa uygun değil ise Ürün İade talebi reddedilir.

                 14- İade talebi depo tarafından reddedilen ürünler, kargo masrafları müşteriye ait olacak şekilde müşteriye geri gönderilir.

       2.3 - Kıyafet Tekil Ürün İadesinde Uygulanacak Prosedür;

                1- Kıyafet Tekil Ürün siparişi iade taleplerinde tekil ürün sayısı ile ürün başı 30 TL kargo bedeli çarpılarak oluşacak Toplam kargo ücreti alınır.

                2- Toplam kargo ücreti ödemesi Müşteri tarafından ödeme sayfasında gerçekleştirilir.

                3- Ödemeden sonra sistem tarafından iade ürünlerin gönderimi için;

                     - İade kodu,

                     - Depo Adı,

                     - Anlaşmalı olunan Kargo adı bilgileri  verilir.

               4- Sistemin verdiği İade Kodu, Kod oluştuktan itibaren 14(On dört) gün geçerlidir. Bu süre sonrasında Kod geçerli olmayacaktır.

               5- Müşteri en yakın ilgili Kargo firmasına giderek Kargo firmasına iade kodu ile ürünü teslim eder.

               6- Sistemin verdiği Kodu kullanmadan gönderilecek tüm iade paketleri depo tarafından kabul edilmeyecek olup, bu paketler kargo masrafları müşteriye ait olacak şekilde müşteriye geri gönderilir.

               7- İade kodu ile depoya gelen iade ürünler depoya ulaştıktan sonra iade ürün talepleri 14(On dört) gün içerisinde iade ürün kontrol departmanı tarafından;

                       - İade talebi ile gelen Paket içindeki ürün Sayısı kontrolü,

                       -Üründe bulunan Yaka Etiketi ve Barkodu yırtılmış mı kontrolü,

                      -Ürünün Kullanılıp kullanılmadığı kontrolü,

                      -Ürünün Yıkanıp yıkanmadığı kontrolü,

 vb. kontrolleri yapılarak ürünlerin tekrar satışa uygun ise Müşterinin ilgili İade talebi onaylanır.

              8- Depo tarafından Onaylanan İade talebi sistem tarafından finans/muhasebe birimine aktarılır.

              9- Finans/muhasebe birimi, onaylanan ürün iadesi ile ilgili ödeme durumlarına göre(kredi kartı tek çekim, kredi kartı taksitli … vb.) ilgili bankadan geri ödeme yapılır.

             10- Depo kontrollerinde iade talep edilen ürünlerin tekrar satışa uygun değil ise Ürün İade talebi reddedilir.

               11-İade talebi depo tarafından reddedilen ürünler, kargo masrafları müşteriye ait olacak şekilde müşteriye geri gönderilir.

 

 

3- Ürün DEĞİŞİM İşlemleri;

   3.1- Değişim Talebi “Hesabım” sayfasında değişim talepleri, Değiştirilmesi düşünülen ürünün stok durumuna göre değişim ürünü seçilerek gerçekleştirilir.

   3.2- Değişim talebi sırasında Değişecek ürünün modelindeki renk ve beden sistemden seçilmelidir. Farklı Modelin değişimi talebi sistem tarafından oluşmaz.

   3.3- Değişecek ürün varsa kaydedilerek değişim talebi oluşturulmalıdır.

          3.4- Ürün siparişi değişim taleplerinde siparişe ait ilk değişim taleplerinde ilgili sipariş için (Müşteri bunu ilgili siparişte bulunan tek ürün yada daha fazla ürün için kullanabilir.)  tek kullanımlık ücretsiz kargo oluşur.

Aynı siparişin ilk değişim talebinden sonraki tüm değişim taleplerinde, değişim talebindeki tekil ürün sayısı ile ürün başı 30 TL kargo bedeli çarpılarak oluşacak Toplam kargo ücreti alınır.

    3.5- Toplam kargo ücreti ödemesi Müşteri tarafından ödeme sayfasında gerçekleştirilir.

    3.6- Ödeme sonrasında sistem tarafından değişim ürünlerin gönderimi için;

      - Değişim kodu,

      - Depo Adı,

      -Anlaşmalı olunan Kargo adı bilgileri  verilir.

     3.7- Sistemin verdiği Değişim Kodu, Kod oluştuktan itibaren 14(On dört) gün geçerlidir. Bu süre sonrasında Kod geçerli olmayacaktır.

      3.8- Müşteri en yakın ilgili Kargo firmasına giderek Kargo firmasına bu iade kodu ile ürünü teslim eder.

       3.9- Sistemin verdiği Kodu kullanmadan gönderilecek tüm değişim paketleri depo tarafından kabul edilmeyecek olup, bu paketler kargo masrafları müşteriye ait olacak şekilde müşteriye geri gönderilir.

       3.10- Değişim kodu ile depoya gelen değişim ürünleri depoya ulaştıktan sonra değişim ürün talepleri 14 (On dört) gün içerisinde değişim ürün kontrol departmanı tarafından;

               - Değişim talebi ile gelen Paket içindeki ürün Sayısı kontrolü,

               -Üründe bulunan Yaka Etiketi ve Barkodu yırtılmış mı kontrolü,

               -Ürünün Kullanılıp kullanılmadığı kontrolü,

               -Ürünün Yıkanıp yıkanmadığı kontrolü,

v.b kontrolleri yapılarak ürünler tekrar satışa uygun ise Müşterinin ilgili Değişim talebi onaylanır.

        3.11- Depo tarafından Onaylanan Değişim talebi sonrasında sistem tarafından müşteriye onaylanan ürünler değişim siparişi olarak depo tarafından gönderimi sağlanır.

        3.12- Depo kontrollerinde değişim talep edilen ürünlerin tekrar satışa uygun değil ise Ürün değişim talebi reddedilir.

        3.13- Değişim talebi depo tarafından reddedilen ürünler, kargo masrafları müşteriye ait olacak şekilde müşteriye geri gönderilir.

  

 4- Kargo Ücretlendirilmesi

      4.1- Set ürünlerin Kargo ücretlendirilmesi;

                 1- Set ürünlerin satışında 1500TL ve üzeri alışveriş kapsamında set alındığında set alım kampanyasından dolayı siparişte kargo ücretsizdir.

                 2- Set siparişi iade taleplerinde set içindeki ürün sayısı ile ürün başı 30 TL kargo bedeli çarpılarak oluşacak Toplam kargo ücreti alınır.

                3- Set içinden herhangi bir yada birkaç ürünün parçalı şekilde iadesi söz konusu değildir.

                4- Parçalı iade kabul edilmemesine rağmen Müşteri Parçalı iade gönderirse bu ürünler depo tarafından kabul edilmeyip kargo masrafları müşteriye ait olacak şekilde müşteriye geri gönderilir.

      4.2- Tekil ürünlerin Kargo ücretlendirilmesi;

                 1- Ürünlerin satışında sepette 1500TL ve üzeri alışveriş söz konusu ise kampanya kapsamında tekil ürün alındığında kargo ücretsizdir.

                  2- Ürünlerin satışında sepette 1500TL altında alışveriş söz konusu ise kampanya kapsamına girmediğinden sipariş içindeki ürün sayısı ile ürün başı 30 TL kargo bedeli çarpılarak oluşacak Toplam kargo ücreti alınır. 

                 3- Tekil Ürün siparişi iade taleplerinde siparişe ait iade taleplerinde ürün sayısı ile ürün başı 30 TL kargo bedeli çarpılarak oluşacak Toplam kargo ücreti alınır.

                 4- Tekil Ürün siparişi değişim taleplerinde siparişe ait ilk değişim taleplerinde ilgili sipariş için (Müşteri bunu ilgili siparişte bulunan tek ürün yada daha fazla ürün için kullanabilir.)  tek kullanımlık ücretsiz kargo oluşur.

                Aynı siparişin ilk değişim talebinden sonraki tüm değişim taleplerinde, değişim talebindeki tekil ürün sayısı ile ürün başı 30 TL kargo bedeli çarpılarak oluşacak Toplam kargo ücreti alınır.